piątek, 1 marca 2013

Zawieszenie :(

... Niestety tak jak w tytule... Wiem, że w tym momencie zawalam sprawę na całej linii, ale musiałam zawiesić bloga. Zdecydowałam się na to nie tylko przez brak czasu, ale także przez brak weny... Nie wiem co się stało, ale całkowicie opuściły mnie pomysły na dalsze rozdziały. Bardzo , naprawdę bardzo przepraszam wszystkich czytających moje wypociny. Nie obiecuję, że w najbliższym czasie powrócę do pisania, ale jeśli wena do mnie zawita obiecuję, że powrócę do pisania :)

19 komentarzy:

  1. Zawieszać tak wspaniałego bloga :< Ale rozumiem to doskonale. Czekam na twój jak najszybszy powrót i oczywiście życzę czasu i weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee! ;( Ale znam to uczucie. Jestem nową czytelniczką i jestem dopiero na początku Twojego opowiadania, ale podoba mi się. Fajnie piszesz :) Wracaj szybko, a ja zapraszam Cię do siebie: http://true-story-of-delena.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj... :( szkoda twój blog jest super !! ,ale rozumiem cię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz;( Mam nadzieję, że wena wkrótce do ciebie wróci i szybko powrócisz do prowadzenia tego bloga:)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Kolejny blog zawiesza. ;( Będę płakać. Kocham twojego bloga i jest mi niesamowicie przykro, że zawieszasz, jednak mam nadzieję, że wrócisz i dokończysz swoje opowiadanie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, co za szkoda. No ale rozumiem, też sama nie mam czasu na pisanie, więc wiem, jak to jest.
    Ale pamiętaj, że jeśli tylko wrócisz do pisania, to na pewno będę czytać! Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej ! :*
    Życzę naaaaprawdę bardzo, bardzo dużo weny!
    Pozdrawiam ;*
    W między czasie zapraszam na bój blog ;) [bitwa-o-marzenia]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda...Uwielbiałam czytać twojego bloga i co jakiś czas wchodziłam, by sprawdzić czy coś dodałaś...
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda! I to ogromna! Uwielbiałam czytać twojego bloga (jeszcze jako anonim :D ). Mam nadzieję, że wena do ciebie powróci i znów będziesz dzielić się z nami swoimi opowiadaniami!

    Zapraszam też na mojego bloga:
    http://klaroline-od-nienawisci-do-milosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.
    Więcej na: http://bitwa-o-marzenia.blogspot.com/p/kazdy-nominowany-powinien-1.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z radością ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy rozdział.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogłaszam, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z radością ogłaszam, że nominuję twojego bloga do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nowy blog. :)
    http://kobieta-ze-stali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. delena-different-love.blogspot.com
    klaroline-love.blogspot.com
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. prosiłabym tez o czytanie moje bloga i zostawianie po sobie śladu dziękuje :*
    http://love-hate-fun-vampiry-klaus-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej kiedy dodasz nowy rozdział czy już całkiem zawiesiłaś ten blog. Jestem ciekawa co będzie dalej z Klausem i Caroline

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni wpis dodalas 1 Marca 2013r., wiec juz chyba na dobre zawiesilas blog. Szkoda :'( Jestem ciekawa co dalej z Klausem i Caroline.
    Mam nadzieje ze wrocisz choc w to nie wierze.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak moglas!!!! -,- yen blog był najlepszy. i mowie poważnie bo cholernie ciezko wgl. sie nieda znalezc dobrego bloga,ff o KLAROLINE. a ty go zawieszasz.... czasami sb mysle ze jezeli ktos zakalda tego bloga to ma o niego dbać a nie wykręcać sie brakiem weny. MASZ BLOGA PISZ GO. NIE CHCE CI SIE WENY NIE MASZ TO GO USUN I NIE ROB NADZIEI INNYM. jEŚLI wiesz co mam na mysli. piszac to mialam na myśli wszystkie bloggerki piszace tvd .

    OdpowiedzUsuń